Załatw sprawę
Wytwarzanie, naprawa lub modernizacja
Dokumentacja techniczna naprawy/modernizacji
- Dokumentację techniczną naprawy, a także modernizacji urządzenia technicznego należy złożyć do uzgodnienia do oddziału terenowego TDT, w którym zarejestrowane jest urządzenie techniczne poddawane naprawie czy modernizacji. Lista oddziałów terenowych TDT wraz z adresami i danymi kontaktowymi znajduje się w zakładce Kontakt.
- Jeśli warunki odniesienia nie stanowią inaczej, dokumentacja techniczna naprawy oraz modernizacji powinna zawierać co najmniej:
– wykaz zastosowanych specyfikacji technicznych i norm,
– ogólny opis urządzenia,
– wykaz (spis) rysunków, schematów, obliczeń itp.,
– rysunki zestawieniowe i schematy wraz z opisami,
– wymagania dotyczące eksploatacji,
– obliczenia projektowe,
– program prób i badań,
– analiza bezpieczeństwa – jeśli jest wymagana,
– wykaz wyposażenia, a w szczególności urządzenia bezpieczeństwa,
– inne informacje wymagane postanowieniami warunków odniesienia.
- Dokumentacja powinna być dostarczona do uzgodnienia co najmniej w dwóch egzemplarzach z przeznaczeniem jednego egzemplarza dla TDT i co najmniej jednego dla wnioskodawcy.
- Uzgodnienie dokumentacji następuje w ciągu 14 dni od daty złożenia lub od daty jej uzupełnienia. W przypadkach szczególnych termin ten może być wydłużony ze względu na złożoność dokumentacji, specyfikę urządzenia lub szczególny sposób jego eksploatacji.