Przejdź do treści Wyszukiwarka Kontakt
TDTSpecjalista w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami (umowa na zastępstwo)
sdfsdf


Transportowy Dozór Techniczny (TDT) jest jednostką dozoru technicznego, powołaną w drodze ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym jako państwowa osoba prawna, podległa ministrowi właściwemu do spraw transportu.

Transportowy Dozór Techniczny zatrudni pracownika na stanowisko:

Specjalista w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami (umowa na zastępstwo)

Lokalizacja
Siedziba główna TDT przy ul. Puławskiej 125 w Warszawie
Koniec aplikacji
28/02/2025
Typ pracy:
Specjalista w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami (umowa na zastępstwo)
Wymagania
Miejsce pracy: Warszawa, Puławska 125
Obowiązki po odbyciu szkolenia i uzyskaniu uprawnień:
  • Monitorowanie spraw związanych z prawidłowym utrzymaniem budynków Transportowego Dozoru Technicznego – obsługa techniczna nieruchomości;
  • Kontrola kosztów funkcjonowania nieruchomości TDT i rekomendowanie rozwiązań optymalizujących te koszty;
  • Udział w przygotowywaniu budżetu nieruchomości;
  • Analiza rynku firm budowlanych dla potrzeb planowanych robót remontowych i inwestycyjnych;
  • Sporządzanie projektów umów i opisów przedmiotu zamówienia do realizacji zamierzonych prac inwestycyjnych i remontowych budynków oddziałów terenowych TDT;
  • Udział w sporządzaniu rocznych planów kontroli okresowych obiektów budowlanych TDT oraz przeglądów i konserwacji urządzeń, systemów i instalacji, związanych z ich utrzymaniem;
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości oraz sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa;
  • Realizacja zadań i potrzeb wynikających z przeprowadzonych przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji w budynkach Transportowego Dozoru Technicznego;
  • Przygotowywanie korespondencji dotyczącej utrzymania budynków Transportowego Dozoru Technicznego, w tym przygotowywanie zgłoszeń usterek;
  • Sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących wykonywanych umów związanych z utrzymaniem budynków TDT w tym mediów dostarczanych do budynków.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenie o kierunku technicznym;
  • Praktyczna znajomość zagadnień dotyczących zarządzania nieruchomościami;
  • Znajomość ustawy Prawo budowlane oraz ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów budowlanych TDT;
  • Biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);
  • Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej;
  • Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na zastępstwo;
  • Pakiet medyczny;
  • Możliwość doskonalenia swoich umiejętności zawodowych;
  • Pakiet socjalny.
Wymagane dokumenty:

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku polskim z podpisaną zgodą na  przetwarzanie danych osobowych.

Miejsce skladania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać na adres: kadry@tdt.gov.pl.

Formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych: