- Kierowanie Wydziałem Zarządzania Nieruchomościami; organizacja pracy podległych pracowników;
- Kompleksowe zarządzanie budynkami TDT (budynki stanowiące siedziby Oddziałów Terenowych) na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- Stała współpraca z Kierownikami Oddziałów Terenowych w zakresie utrzymania nieruchomości;
- Zarządzanie nieruchomościami TDT w celu zapewnienia właściwej gospodarki ekonomiczno- finansowej oraz właściwej eksploatacji nieruchomości;
- Systematyczne monitorowanie spraw związanych z prawidłowym utrzymaniem budynków Transportowego Dozoru Technicznego – obsługa techniczna nieruchomości;
- Planowanie, przygotowywanie postepowań przetargowych i bezprzetargowych związanych z utrzymaniem nieruchomości;
- Kontrola i optymalizacja kosztów funkcjonowania nieruchomości, przygotowywanie budżetu nieruchomości;
- Realizacja umów związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości TDT, w tym umowy konserwacyjne na branżę sanitarną, elektryczną, teletechniczną, dostawy gazu, energii, ciepła, konserwacja dźwigów, odbiór nieczystości, monitoring i konserwacja systemów alarmowych, utrzymanie czystości i inne;
- Bieżący nadzór nad stanem technicznym nieruchomości TDT;
- Nadzór nad zleceniem i realizacją przeglądów okresowych budynków wymaganych przepisami prawa , prowadzenie książki obiektu budowlanego;
- Opracowywanie planów prac remontowych i inwestycyjnych budynków TDT, analiza rynku firm budowlanych dla potrzeb planowanych robót remontowych i inwestycyjnych;
- Nadzór nad realizacją robót budowlanych, inwestycyjnych i remontowych budynków TDT;
- Przygotowanie sprawozdań do GUS i innych sprawozdań związanych z prawidłowym utrzymaniem nieruchomości TDT;
- Przygotowywanie planów finansowych w zakresie dotyczącym nieruchomości.
Transportowy Dozór Techniczny (TDT) jest jednostką dozoru technicznego, powołaną w drodze ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym jako państwowa osoba prawna, podległa ministrowi właściwemu do spraw transportu.
TDT jako jednostka inspekcyjna wykonuje m.in. działalność w zakresie dozoru technicznego nad urządzeniami, które mogą stwarzać zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego oraz mienia i środowiska. Do działań tych należą np. badania okresowe, doraźne i poawaryjne urządzeń technicznych oraz wydawanie decyzji zezwalających lub wstrzymujących ich eksploatację, sprawdzanie kwalifikacji osób obsługujących, konserwujących i naprawiających urządzenia techniczne, a także przyznawanie przedsiębiorstwom krajowym i zagranicznym uprawnień do wytwarzania, naprawy i modernizacji urządzeń technicznych.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
- Wykształcenie wyższe/ lub w trakcie studiów zaocznych (mile widziane wykształcenie budowlane);
- Doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania nieruchomościami;
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
- Znajomość i praktyczne stosowanie zasad wynikających z ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907, z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie;
- Mile widziana licencja zarządcy nieruchomości;
- Mile widziana umiejętność czytania projektów budowlanych i dokumentacji technicznej;
- Mile widziane doświadczenie w zakresie budowlanym;
- Umiejętność sprawnego i rzetelnego wykonywania powierzonych zadań;
- Umiejętność zarządzania czasem oraz powierzonymi zadaniami;
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet Ms Office) i urządzeń biurowych;
- Gotowość do wyjazdów służbowych;
- Mile widziane prawo jazdy kat. B;
- Praca na wysokości pow. 1 m.
- Umowę o pracę na pełny etat;
- Pakiet medyczny;
- Możliwość doskonalenia swoich umiejętności zawodowych;
- Pakiet socjalny.
Wymagane dokumenty Cv