Warunki przystąpienia do egzaminu przedłużającego ważność świadectwa doradcy do spraw bezpieczeństwa przewozu towarów niebezpiecznych |
Posiadacz świadectwa doradcy może przedłużyć jego ważność na okres kolejnych 5 lat, licząc od dnia upływu terminu ważności dotychczasowego świadectwa doradcy, pod warunkiem, że doradca:
Warunkiem przystąpienia do egzaminu jest złożenie do Transportowego Dozoru Technicznego (wpływ do kancelarii TDT) wymaganych dokumentów na co najmniej 7 dni przed wyznaczonym terminem egzaminu. Wniosek wraz z załącznikami należy przesłać na adres: Transportowy Dozór Techniczny
Dokumenty wymagane od kandydatów przedłużających ważność świadectwa doradcy do spraw bezpieczeństwa przewozu towarów niebezpiecznych. 1. Wniosek o dopuszczenie do egzaminu. 2. Oświadczenie o niekaralności w zakresie przestępstw umyślnych przeciwko wiarygodności dokumentów, obrotowi gospodarczemu oraz bezpieczeństwu powszechnemu, zgodnie z art. 42 ust. 3 ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych.
3. Kopia posiadanego świadectwa doradcy. 4. Dowód uiszczenia opłaty egzaminacyjnej w wysokości 400 zł na konto Transportowego Dozoru Technicznego
ul. Puławska 125,
02-707 Warszawa nr 16 1130 1017 0020 1237 5820 0005
Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Warszawie,
Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.
W tytule prosimy wpisać odpowiednio: „egzamin przedłużający ADR (RID lub ADN)”.
UWAGA:
|