Warunki przystąpienia kandydatów na doradcę do spraw bezpieczeństwa przewozu towarów niebezpiecznych do egzaminu |
Warunkiem przystąpienia do egzaminu jest złożenie do Transportowego Dozoru Technicznego (wpływ do kancelarii TDT) wymaganych dokumentów na co najmniej 7 dni przed wyznaczonym terminem egzaminu. Wniosek wraz z załącznikami należy przesłać na adres: Transportowy Dozór Techniczny
Dokumenty wymagane od kandydatów na doradców do spraw bezpieczeństwa przewozu towarów niebezpiecznych. 1. Wniosek o dopuszczenie do egzaminu. 2. Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe.
4. Kopia zaświadczenia o ukończeniu odpowiedniego kursu doradcy (Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z art. 42. ust. 2 pkt. 4 ww. ustawy ważne jest 12 miesięcy licząc od dnia ukończenia kursu). 5. Dowód uiszczenia opłaty egzaminacyjnej w wysokości 500 zł na konto Transportowego Dozoru Technicznego
ul. Puławska 125,
02-707 Warszawa nr 16 1130 1017 0020 1237 5820 0005
Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Warszawie,
Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.
W tytule prosimy wpisać odpowiednio: „egzamin dla kandydata ADR (RID lub ADN)”. UWAGA:
|